Organizator:

Pierwsze w Polsce show ogrodnicze już 9-11 września

Podziel się

Targi GREEN AREA SHOW to nowe wydarzenie w branży ogrodniczej o formule skierowanej do profesjonalistów. II edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 9-11 września na warszawskim Służewcu.

Najważniejsze wydarzenie dla profesjonalistów

Pierwsza odsłona cieszyła się zainteresowaniem ze strony zwiedzających. Wśród nich znaleźli się między innymi zarządcy zieleni miejskiej, przedstawiciele renomowanych punktów dealerskich, architekci krajobrazu oraz firmy zajmujące się wykonawstwem ogrodów, właściciele ośrodków hotelowych, parków i pól golfowych, właściciele centrów ogrodniczych i pracownicy sieci handlowych, a także szkółkarze
i właściciele gospodarstw ogrodniczych oraz zarządcy dróg. –W nadchodzącej edycji zależy nam na rozszerzeniu tej grupy
o profesjonalistów  zajmujących się  pielęgnacją terenów cmentarnych, obiektów sportowych typu boiska i stadiony czy stoki narciarskie oraz kupców z zagranicy. Planujemy także  jeden dzień otwarty dla klientów prywatnych – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu Green Area Show. – Dzień dla szerokiej publiczności jest odpowiedzią na sugestie wystawców po pierwszej edycji, którzy zwrócili uwagę, że prezentacja maszyn i urządzeń w trakcie pracy, to temat interesujący także klientów detalicznych – dodaje. W tym roku wydarzenie odbędzie się również na terenie Toru Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu, który w ocenie zwiedzających poprzedniej edycji okazał się doskonałą lokalizacją.

 

Zaufali nam liderzy branży maszynowej

Targi GRREN AREA SHOW to przede wszystkim dynamiczne pokazy maszyn, urządzeń i narzędzi ogrodniczych czy komunalnych w czasie pracy. To świetna okazja do zaprezentowania oferty na kolejny sezon oraz skonfrontowania jej z tym, co prezentuje konkurencja.
– AL-KO, AVANT, HONDA, HUSQVARNA, ISEKI, JOHN DEERE, KUBOTA, MAKITA, OLEO-MAC, STIGA czy TORO to tylko kilka marek, które zaufały nam przy pierwszej edycji – wymienia Paulina Maniecka.– Wszyscy wystawcy zgodnie podkreślali, że forma prezentacji maszyn w czasie pracy jest dla nich najatrakcyjniejsza, gdyż zachęca klientów do większej interakcji z przedstawicielami firm i tym samym prowadzi do nawiązania kontaktów, które częściej kończą się transakcją sprzedażową – dodaje.

Co nowego w 2021 roku?

Ponad połowa zwiedzających poprzedniej edycji podkreślała, że przyjechała na Targi, aby zobaczyć nowości. Z pewnością nie zabraknie ich w tym roku, tym bardziej, że przeprowadzony zostanie konkurs Złoty Medal MTP, nagradzający innowacyjne produkty, które wyróżniają się pod względem zastosowanych rozwiązań i tym samym wyznaczają trendy w branży.  – Na drugim miejscu znalazł się kontakt
z bezpośrednim dostawcą, dlatego również w tym roku będziemy kładli nacisk na to, aby umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych -  podkreśla Paulina Maniecka. W ramach Targów Green Area Show odbędzie się II Forum Zarządcy Zieleni, które wzorem ubiegłej edycji zostanie przygotowane we współpracy z wydawnictwem Abrys. W tym roku odbędzie się w  rozszerzonej dwudniowej wersji. Połączy ona merytoryczną konferencję, warsztaty i konsultacje ze specjalistami oraz spotkanie umożliwiające networking między wystawcami,
a zarządcami zieleni oraz przedstawicielami zakładów komunalnych.  W programie przewidziane jest także spotkanie dla top dealerów, dotyczące aktualnych tematów związanych z pielęgnacja zieleni w przestrzeniach publicznych oraz prywatnych.  – Nie zabraknie też wydarzeń dla szerokiej publiczności, której będziemy chcieli umożliwić samodzielne przetestowanie maszyn, a także przedstawić aktualne trendy w dziedzinie ogrodnictwa i pielęgnacji zieleni –  pointuje Paulina Maniecka.

Bądź z nami podczas Green Area Show

Dzięki obecności i zaangażowaniu topowych marek i liderów branży GREEN AREA SHOW ma szansę na rozwój i miano jednego
z najbardziej kluczowych wydarzeń w branży ogrodniczej w naszym kraju, szczególnie w sektorze maszyn, urządzeń i narzędzi.

Zgłoś udział swojej firmy w tym niepowtarzalnym wydarzeniu i skorzystaj z oferty specjalnej.